S1, A2: Naruto bereikt eindelijk een belangrijke mijlpaal door af te studeren aan de Ninja Academy, het begin van zijn reis als een echte ninja. Vol trots en zelfvertrouwen beweert hij stoutmoedig dat hij alles onder de knie heeft. Hij verspilt geen tijd om zijn nieuwe status te delen met Konohamaru, de pittige kleinzoon van Konoha's Hokage.