My Tormented Mentor
S3, E15: Dr. Cox becomes overwhelmed when Jordan's friends take over his home while Turk tries to deal with the new woman in his life. -- Jordan's (Christa Miller Lawrence) friends Allison (guest star Julie Warner) and Maddie (guest star Embeth Davidtz) come to town to provide moral support for Jordan after her brother's death -- however, their constant presence does not provide any relief to Dr. Cox (John C. McGinley). Meanwhile, Turk (Donald Faison) tries to impress the new female surgeon, Dr. Miller (Bellamy Young), but his first encounter serves only to leave him baffled by the opposite sex yet again. Attempting to reinforce the policy on sexual harassment at Sacred Heart, Carla (Judy Reyes) is forced to teach a course where Dr. Kelso (Ken Jenkins) is the number-one student. Zach Braff, Sarah Chalke and Neil Flynn also star.