Jesse James: Outlaw Garage Mystery Client Hot Rod Part 1
S1, A2: Jesse en zijn team bouwen een klassieke Model A Roadster, maar als Jesse niet wil zeggen wie de mysterieuze klant is, wordt Bob boos. Later reist Jesse naar Engeland.