Secrets in the Jungle Mystery Fossil of Madagascar
S1, E3: On the island of Madagascar, paleontologists discover an intact fossil unlike any known animal, living or extinct. Also, bizarre stone spheres are discovered in Costa Rica and the curious remains of a small man are found in Chiapas, Mexico.