Person of Interest Nautilus
S4, E2: Although Finch insists that he no longer wishes to help with new numbers, his interest is piqued when Reese learns that the newest POI is a brilliant college student engaged in a mysterious, life-and-death scavenger hunt. Now he must decide if he can help without alerting Samaritan.