S3, A2: Als Jess er alles aan doet om op haar nieuwe school bij het kliekje van gemene leraressen te horen, vraagt ze Nick om advies over hoe ze dat het beste kan aanpakken, en dat had ze beter niet kunnen doen. Ondertussen heeft Schmidt het helemaal niet naar zijn zin op een feestje op zijn werk en Winston wil wraak nemen op Daisy terwijl hij op haar kat past, want hij denkt dat ze hem bedriegt.