Nerds kijken
S5, A20: De spanningen tussen Evan en Eddie lopen hoog op omdat Evans vrienden versteld staan van Eddies coolheid als hij met hen omgaat, waardoor Evan zich een totale nerd voelt. Louis en Jessica zijn ervan overtuigd dat oma wordt opgelicht door een internetverleider in Chili.