Glee Never Been Kissed
S2, E6: After Finn and Sam find an unconventional way of controlling their urges, a few glee club members pick up on the strategy and start using it too. But when Coach Beiste gets wind of what they are up to, the glee club has some explaining to do. Musical performances include “One Love/People Get Ready”, “Teenage Dream”, “Start Me Up/Livin’ On A Prayer” and “Stop! In The Name of Love/Free Your Mind”.