Dad'X No Mail for Dad
S1, E1: In London, Gadget, Gouly and Love-Love take the numerous letters for Father Christmas in their rocket. But Foudror, helped by Aglagla, hijack the rocket and kidnap the elf. He wants to burn all the letters from the children.