No Man's Land
S1, E4: Cristina's encounter with a former nurse, now a patient at Seattle Grace, changes her forever; Derek and Meredith treat a construction worker who has miraculously survived an injury but is now faced with tough decisions about his future; and a patient recognizes Izzie from a lingerie ad, which makes her the subject of hospital gossip.