One Tree Hill Nobody Taught Us to Quit
S8, E5: As Clay is discharged from the hospital, Nathan contemplates walking away from the NBA. Meanwhile, Brooke and Victoria (recurring guest star DAPHNE ZUNIGA) disagree on how to handle the company's financial problems, and Chase (recurring guest star STEPHEN COLETTI) discovers a secret about Alex.