Not Your Girlfriend
S1, A4: In Quantico wordt de klas van '09 geconfronteerd met de gevolgen van het doden van iemand. In het heden moeten de agenten een terroristische aanslag zien te voorkomen. Om levens te redden, moeten ze iemand doden. In de toekomst worden we geconfronteerd met hun trauma.