Private Practice Nothing to Talk About
S2, E3: Charlotte tries to tempt Addison to come to St. Ambrose Hospital by promising her surgeries; Sam doubts his ability to save Oceanside Wellness from financial ruin; Pete's firefighter patient suffers an unusual form of post-traumatic stress disorder.