The Mindy Project Nurses' Strike
S5, E2: A nurses' strike spearheaded by a new male nurse shakes Shulman & Associates to its core. Meanwhile, Mindy cares for a sick Leo; Jody puts the upstairs apartment on the market; and Brendan asks Mindy for help with a new project.