Sex and the City Oh Come All Ye Faithful
S1, E12: In the Season One finale, Mr. Big introduces Carrie to his mother as his friend, causing Carrie to ponder just where their relationship is headed. Miranda breaks up with Catholic Guy because of his sexual hang-ups. Charlotte is dismayed to discover that all the fortune-tellers in the city agree on one thing--her eternal status as a single woman.