S5, A8: Wanneer Ian ontslagen wordt van de psychiatrische afdeling, is Mickey nergens te bekennen. Het zal moeilijk worden om Ian aan de pillen te krijgen, want hij weigert zijn aangetoonde bipolaire stoornis te aanvaarden.