The Ancient Magus' Bride One Today Is Worth Two Tomorrows
S1, E2: Few people know the truth about the bookstore outside London that Elias frequents. He takes Chise there to meet Angelica, who teaches Chise a little bit of magic. But the power of the Sleigh Beggy materializes a fragment of Chise's memories.