Fais pas ci, fais pas ça One Wedding and a Few Setbacks
S1, E48: Three days before the wedding, Denis resigns, losing the castle where Christophe and Tiphaine were all set to get married. The day before D-Day, Fabienne manages to find a hall...well, it's a canteen, actually. Eager to make up the damage, Denis says he'll take care of the decorations. Meanwhile, the Lepics find themselves in the middle of a war between their respective parents! But Valérie welcomes the sister she hasn't been on speaking terms with for years; could this be the best day of their lives? That remains to be seen...