Opening Night
S5, E17: The night has finally arrived for Rachel’s Broadway debut in “Funny Girl,” and she has very special guests in town to support her career-defining moment. Musical Performances include "Lovefool", "NYC", "Roller Skate Rag", "My Man", and "Pumpin Blood".