Out Beyond Ideas of Wrongdoing...
S1, E6: The Task Force, Dark Hearts and Robbie converge in the woods, leading to a showdown with consequences for all involved; in the aftermath, Tom turns his attention back to his fragmented team as the bureau launches an investigation.