The Garden of Sinners Overlooking View
S1, E1: In September 1998, a string of seemingly random suicides leaves Japan baffled and devastated. But a detective agency specializing in paranormal occurrences notices that there are a few glaring, disturbing similarities tying the deceptively unrelated cases together: All the victims are schoolgirls, and all of them have jumped to their deaths from atop the condemned Fujou Building...