Pageant Bike Animals Jerky
S3, E16: Sophia must convince her mom to let her keep her stuffed animals; Colleen baby-sits Lark, and Jen comes home to find her dolled up in Colleen's old pageant dress; Joan's bike is stolen from the driveway and she enlists help to track it down.