Panama Red
S5, E10: The death of a young botanist leads the CBI team into the lucrative world of medical marijuana, while Cho’s work with the rapid response team brings him back into contact with his former girlfriend and confidential informant, Summer Edgecombe (returning guest star SAMAIRE ARMSTRONG).