Papa Has a Rollin' Son
S14, E2: For Father’s Day, the guys track down Joe’s estranged father. But when Joe explains that his dad is intolerant of people with disabilities, Peter steps in and pretends to be Joe. Meanwhile, Stewie’s doctor tells him that he’ll only grow to be 5’1”, so he hangs out with Tiny Tom Cruise to understand what it’s like to be short.