S4, E19: Virginia stops believing in magical things, but second guesses herself when a ghost appears in their house. When Burt discovers that Jim Hughes has secretly been living in their house’s bomb shelter, Burt and Jim play along with Virginia’s antics in order to make her believe in the paranormal again. Meanwhile, Burt and Virginia learn some news about Jim that scares them straight.