Lab Rats Parallel Universe
S2, E8: Leo is accidentally sucked into Davenport's new invention and transported into a parallel universe where Tasha is a brilliant inventor, Davenport is her insecure assistant and Leo finally has what he's always wanted, bionic abilities!