Telemarketers Part 2
S1, E2: In the wake of the FTC shutting down CDG, other copy-cat telemarketing companies pop up and evade regulation by taking advantage of loopholes; Sam and Pat learn that the industry's corrupt ways run much deeper than just CDG; Pat disappears suddenly.