S6, E9: The murder of a college student takes an odd turn when Jane and Maura discover he had 32 girlfriends. Uncovering who killed him and why leads them into a world of app developers, virtual boyfriends and relationships built on lies. Meanwhile, Korsak finally introduces everyone to the new woman in his life.