Past Lives
S4, E4: Det. Francis Sheehan comes clean to Bosch, Robertson suspects a leak in the investigation, and Edgar joins the Task Force. Social unrest surrounding the Elias murder grows and Irving is pressured to intervene. Eleanor asks Bosch for parenting advice and confesses the truth about her marriage to Reggie Woo.