Gold Rush: Dave Turin's Lost Mine Paydirt Mystery
S1, E3: Dave faces a nightmare scenario when the ground he's mining goes cold and no one knows why; with his season hanging in the balance, the pressure mounts for Dave to get them back on the gold.