S1, E8: As Jack, Rebecca and the three kids make their way to Rebecca's parents' house for their traditional Thanksgiving holiday, an unforeseen detour occurs. Kate makes two drastic life-changing decisions. Kevin brings Olivia to Randall's house for Thanksgiving. Randall's heart is broken when he learns about a lifelong secret his mother has kept from him.