Life in Pieces Pestilence War Famine Death
S1, E19: John and Joan disagree with their neighbors, Jerry and Pam, about who gets to use the hot tub when new property lines are drawn. Also, Greg and Jen invite their exterminator and his wife over for dinner, Matt and Colleen make an effort to be friends, and Tim is terrified to perform minor surgery on John.