Sex and the City Pick-A-Little, Talk-A-Little
S6, E4: Carrie and Berger articulate their sentiments for each other, but then she offends him. Meanwhile, Charlotte gets so carried away preparing her first Sabbath dinner for Harry that she drops the (matzoh) ball; Miranda is liberated by Berger's perspective on dating and men; and Samantha revels in role-playing fantasies with Jerry.