Muppet Babies Piggy's Time Machine; Super Fabulous vs. Captain Icecube
S1, E4: Piggy learns the importance of patience after she accidentally sends the gang on a wild trip through time in an imaginary time machine; when Piggy pretends to be a superhero, she must learn to share the spotlight with Summer's superhero alter ego.