Nashville Pilot
S1, E1: Rayna learns that her record label wants her to tour as the opening act for newcomer Juliette Barnes, and when she refuses, the stage is set for the ultimate power struggle for popularity. Complicating matters, Lamar’s drive for power results in backing Teddy in a run for Mayor of Nashville, against Rayna’s wishes.