Big Love Pilot
S1, E1: In the series premiere, polygamist Bill Henrickson tries to satisfy the emotional, romantic and financial needs of his three wives and seven children in suburban Salt Lake City. As if that isn't enough, he's launching his second 'Home Plus' hardware superstore and trying to deal with a powerful cult leader as well as his parents, brother and in-laws.