Sigmund and the Sea Monsters Pilot
S1, E1: Johnny and Scotty befriend Sigmund, a sea monster, on the beach and bring him home to their clubhouse; Captain Barnabas is hunting Sigmund; Sigmund's brothers dislike humans.