RobiHachi Pique on Planet Pluto
S1, E3: As Robby and Hatchi try to figure out why Hizakuriger is aboard their ship, they are force to land on Pluto. There, the pair are asked to do for Pluto what they did for Mars, only this time, there is another ad agency already on the case.