Plan 6 Channel 5
S1, E5: Hijiri, a transfer student with a flirty attitude, makes sport of the other Riders. When Hijiri approaches Akira, Yosuke becomes mindful of her. While fighting an enemy with odd motives, Kazuki enacts a surprising plan.