S1, A4: Rio heeft moeite om zich aan te passen aan de sociale en culturele verschillen tussen New York en Nebraska, wat resulteert in een paar ongemakkelijke situaties. Door hun wilde achtervolging om een ongewenst roofdier te vangen dat achter hun kippen aanzit, overtuigen Mike en Rio Rudy en Beau al snel om uit hun comfortzone te stappen en hun gevoelens te uiten.