Sullivan's Crossing Pressure Drop
S1, E5: Cal unintentionally lets something slip while helping Maggie prepare to face her troubles back in Boston. Cal develops a friendship with an elderly resident, and Sully inadvertently pushes Maggie away while struggling with his own personal demons.