The Last Narc Primera Parte -- Five Cops
S1, E1: In the mid-1970s, the newly formed DEA recruits two Mexican-American street cops: Kiki Camarena and Hector Berrellez; Kiki is assigned to Guadalajara, home turf of the Guadalajara Cartel, while Hector targets cartel operations in Los Angeles.