Paranormal Lockdown UK Shepton Mallet Prison
S1, E1: Over the course of a 72-hour confinement, Paranormal Investigators Nick Groff and Katrina Weidman use state of the art experiments to uncover why the spirits are locked inside one of the UK's most notorious haunted hotspots: Shepton Mallet Prison.