Prisoner's Dilemma
S2, E12: While Carter plays a dangerous game by engaging in mental warfare with the FBI to help Reese evade Agent Donnelly's narrowing focus,Reese crosses paths with foes both old and new. Meanwhile, Det. Fusco is forced to fly solo to save the team's newest POI:supermodel KAROLINA KURKOVA (guest starring as herself).