Leopard Skin Privélevens, deel twee
S1, A6: Batty onthult de waarheid over haar misdaad, maar wil Alba geen medeplichtige maken, de criminelen komen met een nieuwe deal en passen hun plan aan; Max, Maru's vriendje, komt haar zoeken.