Project S: The Worst Ever Dojo; Bitch Perfect; F*ck & Furious
S1, E3: In Daten City, a realm between heaven and hell, sinister spirits prowl the streets; Panty and Stocking, two fallen angels, are tasked with purging the darkness engulfing the earth.