Raad eens wie er komt eten
S1, A9: Hoewel Mike van zijn stuk is gebracht als hij zijn nieuwe buren ontmoet, een liefdevol lesbisch stel, is hij onder de indruk van de interesses die hij deelt met een van de vrouwen. Ook schakelt Mandy de hulp van Kristin en Eve in om een wraakvideoclip te maken als ze haar vriendje betrapt op een leugen.