Person of Interest Reasonable Doubt
S3, E4: The Machine issues the number of a prominent New York lawyer whose husband was recently murdered, and the team has to quickly determine whether she orchestrated the death, or if she is being framed. Meanwhile, Carter faces an issue with her new partner, Mike Laskey, after he spots her with Reese aka "The Man in the Suit."