S4, A7: Teddy geeft een logeerfeest om te vergeten dat ze een jubileum zou hebben met Spencer. Ondertussen manipuleert Amy Lauren in een poging Gabe te laten doen wat ze wil, maar alles verandert wanneer Gabe en Lauren erachter komen.