Gilmore Girls Red Light On the Wedding Night
S2, E3: During a wild bachelorette party hosted by Sookie, Lorelai makes an impulsive telephone call to Rory's father, Christopher (recurring guest star DAVID SUTCLIFFE), and sadly realizes that Max is not the man for her. SALLY STRUTHERS ("All in the Family") guest stars.